Kako je startup Kahoot! s 20 milijuna edukativnih igrica ušao u globalno obrazovanje

Featured image

Inkluzivni dizajn je globalan koncept. Provoditi ga može bilo tko i bilo gdje, a poanta je u filozofiji i pristupu. Najvažnije je da su nam u fokusu uvijek ljudi jer sve što radimo radimo za ljude. Trebamo prepoznati koje su njihove potrebe, inspiracije, problemi. Ako želite biti uspješni u onome što radite, stavite ljude u centar svega i uspjet ćete, kazala je Onny Eikhaug na paneluKako je norveški startup Kahoot! iskoristio inkluzivan dizajn radi poboljšanja svjetskog obrazovanja’.

Startup i edukacijski brend Kahoot! Ima ambiciozan cilj poboljšanja obrazovanja na svjetskoj razini i to kroz igranje. Korisnici diljem svijeta osmislili su preko 20 milijuna edukativnih igara koje se dijele u više od 180 zemalja, a jednu je zaigrala i publika na predavanju.

– Kahoot! je u samo nekoliko godina uspio pretvoriti učenje zasnovano na igrama u fenomen pop kulture. Povezivanje s popularnom kulturom je ono na što su ljudi danas naučeni i to je ono što nastojimo učiniti – stvoriti dugotrajne uspomene, prikupiti sva iskustva i uspomene koja djeca imaju van učionica i unijeti ih u učionice. I to može učiniti svatko, samo treba razumjeti različite potrebe i prilagoditi sadržaj za bolje rezultate, kazao je Jamie Brooker, osnivač i savjetnik Kahoot!-a.

Osim u obrazovanju, inkluzivan dizajn može se primijeniti u svim granama poslovanja, ali i za unapređenje osobnih odnosa.

Photo: Matija Habljak/PIXSELL